Forum

Welkom op het forum van ik rij elektrisch. Hier kunnen ervaringen met andere gebruikers worden uitgewisseld. 

Het is belangrijk om dit respectvol en beleefd te doen. Op die manier kunnen we bouwen aan wat ongetwijfeld een fantastische bron van informatie wordt.

Heb je vragen of suggestie? Moeten we iets toevoegen? Mail naar redactie@ik-rij-electrisch.be

Alle begin is moeilijk dus ik kijk er al erg naar uit om de eerste topics te zien verschijnen. Daarna zal het een stuk sneller gaan

Graag of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

e-tron

vanaf wanneer zal je nu de e-tron kunnen bestellen? ik hoor overal richtprijzen maar kan die nergens bevestigd vinden?

Normaal zou je de e-tron nu al moeten kunnen bestellen. Bij Audi spreken ze van eerste leveringen begin 2019 maar daar zou ik zelf nog wat voorzichtig mee zijn. Richtprijs voor het basismodel is 82.400€.

Meer info vind je hier: https://ik-rij-elektrisch.be/autos/audi-e-tron/

deze info had ik ook al gevonden maar als ik op de audi website ga kijken kan ik de e-tron nog niet configureren? ik kan ook enkel een voorschot van 2000€ betalen om dan geïnformeerd te worden over wanneer de bestelling mogelijk zal zijn?

ik zou willen kunnen inschatten wat het basismodel omvat? Zit daar al heel veel in of moet je nog voor duizenden euro's aan opties bijbestellen? die info kan ik nergens vinden?

 

Audi kennende zou ik daar niet van verschieten...

Het beste lijkt mij om eens naar een Audi garage te bellen. Ben wel benieuwd naar het antwoord...