Forum

Welkom op het forum van ik rij elektrisch. Hier kunnen ervaringen met andere gebruikers worden uitgewisseld. 

Het is belangrijk om dit respectvol en beleefd te doen. Op die manier kunnen we bouwen aan wat ongetwijfeld een fantastische bron van informatie wordt.

Heb je vragen of suggestie? Moeten we iets toevoegen? Mail naar redactie@ik-rij-electrisch.be

Alle begin is moeilijk dus ik kijk er al erg naar uit om de eerste topics te zien verschijnen. Daarna zal het een stuk sneller gaan

Graag of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Problemen met de smoov-app

Ik gebruik de smoov-app in combinatie met een cenenergy kaart en ik ervaar heel wat problemen met de app. Het is vooral de communicatie tussen de app en de palen die mis lijkt te lopen. Ik heb al gehad dat de laadsessie niet wil starten. Heb al gehad dat het erop lijkt dat de laadsessie niet wil starten maar dat de wagen toch geladen wordt en gisteren had ik het meest vervelende probleem.

Ik liet de paal starten, op de app verscheen dat het niet lukte om ermee te communiceren maar het lichtje op paal werd wel groen. Na het inpluggen van de kabel zag ik dat het laden begon (terwijl de app zich niet bewust was van een sessie)

Na 2 uur kwam ik terug en haalde ik de kabel uit de wagen (ik kon de sessie niet stoppen want de app was zich van geen sessie bewust) Op het moment dat ik de kabel uithaal gaat het lichtje op de paal va blauw naar rood maar ik kan de kabel niet meer uithalen.

Dan maar gebeld naar Allego waar ze mij vriendelijk geholpen hebben maar ik was toch 10 minuten kwijt voor ik kon vertrekken.

Zijn er nog mensen die dergelijke problemen hebben?